fredag 25 april 2008

Knas

Igår var det en ganska konstig dag. När man är arg eller ledsen så finns det en lapp i mitt rum (gömt på ett bra ställe) som man skall läsa. Det var nämligen så att innan Matilda åkte till USA så var jag lite rädd för om jag verkligen skulle kunna klara mig utan henne. Så då skrev Matilda en lista till mig där det står om saker som man kan göra när man är arg och ledsen. Problemet med lappen är bara att man börjar skratta varje gång man läser den, så efter är man inte lika arg. Nu har jag läst denna lappen två gånger sen hon åkte (endast speciella tillfällen).

I natt sov jag i alla fall hos Johan, för han är världens bästaste. Inatt drömde jag om att vi åkte till USA och hälsade på Matilda. Alla blev jätte glada och det var sjukt skoj. Jag drömde att Matilda bodde på en vind där golvet gungade och det kändes som om huset skulle välta när som helst, men det gjorde det inte. Jag har i alla fall inte varit så glad på länge som jag var i drömmen. Jag inser verkligen att jag saknar Matilda sjukt mycket. Men nu är det snart exakt 2 månader kvar. Men jag har en känsla av att dessa två månader kommer gå riktigt långsamt, bara för att man längtar så mycket.

Snart är det också Min, Matildas och Johans dag :). Datumet vi konfirmerades på!! Då vi började hänga alla tre på riktigt! Bilden är där ifrån. Snart är vi samlade alla tre igen :D. weeehooo!

1 kommentar:

Anonym sa...

åhhhhhh, va små ni va då!